donderdag 10 juni 2010

Symbolische Bruidstaart!

Hallo allemaal,
Het is alweer lang geleden dat ik van me heb laten horen. Toen mijn 2-ling eind april naar school ging, dacht ik dat er een zee van tijd zou vrij komen. Vreemd genoeg is dit niet het geval. Hoewel ik wel op de hoogte probeer te blijven van alle ins en outs van het scrap(kaarten) maken, ben ik op het ogenblik niet erg actief. Met de vakantie voor de deur dacht ik dat het er nou toch nog maar van moest komen, want anders zou het pas weer eind juli worden voordat ik misschien weer wat blog. Enne die paaskaart van me kan met recht toch echt niet meer nu in (bijna) zomertijd.

Zoals je al kon zien aan de titel van dit bericht, verwijst dit bericht naar onderstaande taart. Deze heb ik gemaakt voor mijn peet oom en peet tante die 60 jaar getrouwd waren, onvoorstelbaar hè!! Ik heb een collage bijgevoegd van de verschillende foto's die ik ervan gemaakt heb. Omdat ik ook zo van challenges hou, doe ik met deze taart ook gelijk mee aan de challenge van magnolia down under challenges #49. Je moest hier iets met Polka Dots doen en zoals je kunt zien heb ik de taart met Polka Dots papier bekleed.


Wat close upjes en van ander hoeken gezien:


Op onderstaande foto zie je ook nog wat andere dingen die ik in de loop van de afgelopen maanden had gemaakt en toch nog wel even leuk vindt om met jullie te delen.


Tot slot wil ik graag nog onderstaande creatie met jullie delen die door mijn SUPER CREATIEVE MOEDER is gemaakt. Op de foto (in het hart zw/w) zie je mijn oom en tante die 60 jaar getrouwd zijn en daarom heen heeft ze een hart gemaakt (1,25m hoog) van rozen!!! Prachtig hè!!

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog!!

Veel liefs XOXO Nicole

16 opmerkingen:

  1. Hoi Nicole
    Wat een prachtige taart, daar zullen je oom en tante vast blij mee geweest zijn!
    Het hart van je moeder is ook prachtig, mooi hoor!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woauw!!!Enne wat zei je???niet erg actief?!...je hebt niet stil gezeten zo te zien!!!Heel knap wat hier allemaal staat...wat zeg ik?!Gewoon geweldig!!!Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk!!
    Maar wat gaaf, dus hier was je al die tijd mee bezig......
    Wat een werk, maar wat is ie gaaf, Wilma had al verteld dat je een taart aan het maken was.
    En leuk al de andere kaarten en projectjes die je toch nog met ons deelt, en leuk dat ik 1 van die prachtexemplaren heb mogen ontvangen.

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw zeg! dit ziet er echt fantastisch uit! top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat zier er geweldig mooi uit.
    En wat een tijd hé, 60 jaar.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow this is just spectacular!!! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMGoodness - that is just spectacular.. It must have taken you ages - but it is fabulous and much appreciated I't sure.
    Thanx for joining us this week at MDUC
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG this is truly amazing, I too am totally speechless, breathtakingly beautiful. Wow your creation is very beautiful, An amazing take on the challenge, thanks for joining us at Magnolia Down Under this week. Hugs Jodie from Oz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my gosh, this is amazing, I have to have one :) This would have taken so much time and effort but the result is something truly specacular. Thanks for playing along with us this week at Magnolia Down Under Challenges!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMGOSH Cake out of Paper - WOW that is totally amazing!! I love all the details and your colouring is so spectacular!! Thankyou so much for sharing your Beautiful cake with us at MDUC this week.
    Hugs
    Karen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OH WOW THIS IS WONDERFUL!!!!!!

    I am going to have to try this soon as I have a very special young man very close to me that is getting married and this would be the most wonderful thing to make for him.

    STUNNING!!! WOWSERS!!!
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a wonderful, beautiful creation! I love your coloring and all the gorgeous details. Such a special gift! Thank you for joining us at Magnolia Down Under!
    Hugs,
    April

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderful cake. I love it. You are very best in this work.
    Francy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastic creation, so much work has gone into it, it is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi nicole,
    Het is al een tijdje geleden dat we een berichtje hebben gestuurd, maar nu moest er toch echt een berichtje bij, want wat is dit mooi gemaakt allemaal, je oom en tante zullen daar vast heel erg blij mee wezen!! En ik zie tussen de kaartjes ook het lieve kaartje staan die wij hebben ontvangen, dat vonden we erg lief van je!!

    Veel liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wouw wat is die bruidstaat mooi!
    echt schitterend!

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen